مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-14ورزشي

لیگ برتر فوتبال| نخستین شکست ذوب آهن به کام استقلال


تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته نهم لیگ برتر مقابل استقلال شکست خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، تیم های فوتبال ذوب آهن اصفهان و استقلال در چارچوب هفته نهم لیگ برتر از ساعت 17:30 در ورزشگاه فولادشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

بازی در ابتدای نیمه نخست سرد و محتاطانه دنبال شد و هر 2 تیم به دنبال شناخت از یکدیگر بودند، در این دقایق توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود.

در ادامه نیمه نخست هر تیم موقعیت هایی نصفه و نیمه ایجاد کرد اما در گلزنی ناموفق بود تا در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.

نیمه دوم را بازیکنان استقلال بهتر شروع کردند و با در اختیار گرفتن توپ و میدان به دنبال رسیدن به گل بودند اما دفاع ذو ب آهن مانع از این اتفاق شد.

در ادامه نیمه دوم و در حالی که بازی در حال اتمام بود، بازیکن ذوب آهن گل به خودی زد تا این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید و ذوب آهن نخستین شکست خود در این فصل را متحمل شد.

داور: پیام حیدری کمک داوران: حسن ظهیری، محمدجواد مداح و روح اله شریفی کارت زرد: امیرحسین صدقی و صادق صادقی از ذوب آهن کارت قرمز: - گل: محمدامین درویشی ترکیب ذوب آهن اصفهان:  حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان قاسمی، امیرحسین رنگرز جدی، سجاد جعفری، امیرحسین صدقی، محمد سلطانی مهر، سجادآشوری (صادق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر فوتبال| نخستین شکست ذوب آهن به کام استقلال

لیگ برتر فوتبال| نخستین شکست ذوب آهن به کام استقلال